המלצות שוות – מונטסורי משחקים

משחקים מונטסורי

שיטת מונטסורי – משחקים מומלצים

מונטסורי משחקים וצעצועים שיעזרו לילדך ללמוד באמצעות משחק

הפילוסופיה של מונטסורי היא לעודד ילדים לחקור את העולם סביבם. משחק הוא חלק מרכזי בחקר, כי ילדים לומדים על ידי נגיעה ומשחק עם חפצים. לכן, כהורה, חשוב מאוד למצוא צעצועים שעוזרים לילדים ללמוד ולגדול מחוץ לכיתה.

מה זה מונטסורי משחקים?

צעצועי . משחקי מונטסורי הם צעצועים הממריצים למידה על ידי עידוד ילדים להתנסות. זה צריך להיות משחק שהם יכולים להחזיק ולגעת בו, כי למידה לתפעל חפצים היא המפתח לעזור לילדים לפתח מיומנויות מוטוריות עדינות.

המשחקים צריכים גם לתת להם את ההזדמנות לעבוד באופן עצמאי בקצב שלהם ולהשתמש ביצירתיות שלהם.

לדוגמה, קופסת לבני לגו יכולה להיחשב כצעצוע מונטסורי. ילדים לומדים כיצד לבנות מבנים וכלי רכב על ידי חיבור אבני בניין שונות, ומאתגרים אותם להשתמש בדמיונם כדי ליצור באמצעות ניסוי וטעייה. מצד שני, לא נתייחס לסט לגו ספציפי כצעצוע מונטסורי, מכיוון שהוא מאפשר לילדים ליצור רק תוצאה אפשרית אחת בכיוון ספציפי.

כדי לעזור לך לגלות צעצועים אחרים המסייעים לילדך ללמוד, ריכזנו רשימה משחקי . צעצועי מונטסורי המומלצים לילדים בגיל הרך והגן. צעצועים אלה יכולים לעזור לילדים להתכונן טוב יותר ללמידה לכל החיים.

במידה ותרצו לבדוק בעצמכם:

מונטסורי משחקים באמזון ארה״ב

משחקים וצעצועים באליאקספרס

מונטסורי משחקים מומלצים:

1. תובנות חינוכיות משחקי סנאים ערמומיים לגיל הרך ופעוטות, זיהוי צבעים, מוטוריקה עדינה, מעל גיל 3

תיאור מוצר

חבריכם ליער רעבים והם זקוקים לעזרתכם. סובב את הספינר, סחט את הבלוט הצבעוני התואם בעזרת סוחט הסנאים שלך והנח אותו ביומן שלך. היה הראשון למלא את היומן שלך עם בלוטים טעימים ואתה מנצח. אתה יכול גם לסובב 'לקטוף בלוט', 'לגנוב בלוט' או 'לאבד בלוט', אז תהיה סנאי אסטרטגי קטן. לכיתות טרום-ק+/גילאים 3+. משחק של 2 עד 4 שחקנים. כולל סוחט סנאי אחד, 20 בלוטים צבעוניים, ארבעה בולי עץ, ספינר משחק אחד ולוח משחק (מכפיל כאריזה.). מפתח התאמה, מיון, חשיבה אסטרטגית, תיאום עין-יד, מוטוריקה עדינה ומיומנויות כתיבה מראש.

2. תובנה חינוכית ערימת פנקייק, משחק ממסר רצפים: משחק לגיל הרך לגיל הרך ופעוטות, גילאי 4+

תיאור מוצר

הערימה גבוהה, מגישים אותם, משחק ממסר פנקייק ערימת פנקייק. הזמנה מוכנה! זהו יום עמוס במסעדה, אז אל תתעמק. עזור ללקוחות שלך להשיג בדיוק את מה שהזמינו על ידי מירוץ שאר השרתים לגריל – בסגנון ממסר – וערימת פנקייק בדיוק בסדר הנכון. השחקן (או הקבוצה) הראשון שמצא אותם, עורם אותם ומגיש אותם ומכוסה בכתם חמאה, זוכה במשחק הערימה של פנקייק!

3. משחק דיג מגנטי מעץ, צעצועי מיומנויות מוטוריות עדינות ABC אלפבית מיון צבעים, אותיות מונטסורי קוגניציה מתנה לגיל הרך לילד בגיל צעיר מוקדם עם 2 קוטבים

תיאור מוצר

סט משחקים לדיג מגנטי לילדים

הילד יכול לשחק לבד, או עם חברים, או הורים, ישנם שני קטבים כדי שילדים יוכלו לתור בתורו לתפוס דגים, להתחרות עם חברים כדי לראות מי מקבל יותר, או פשוט ליצור אתגרים ייחודיים משלהם. במקביל ההורים יכולים ליצור אינטראקציה ותקשורת הדוקים יותר עם הילדים שלך.

קדם את הדמיון – תיאום עין יד – מוטוריקה עדינה – כישורים קוגניטיביים בסיסיים – פתרון בעיות – זיהוי צבע – זיהוי אותיות

4. מזכרת טבעית מתנות רעשנות טוחנות מעץ צורת קיפוד אחיזת מקלחת אורגנית מונטסורי מעוצבת צמיד צעצועי עץ 2 יחידות סט

תיאור מוצר

רעשני עץ לתינוק הם מתנת עץ נפלאה וכלי לימוד חינוכי קלאסי. רעשן שיניים, סט צמיד חיות חמוד, רעשני עץ לתינוק מושכים תשומת לב לכיוון הצליל. מספיק כדי למשוך את תשומת ליבו של התינוק.

4. מונטסורי חידות חינוכיות מוקדמות צעצועים ילדים אינטליגנציה למידה פאזל יצור עץ 3D ילדים מיון פאזל מתמטיקה

תיאור מוצר

קופסת קלפים עם צורות אשר מחזק את החשיבה לילד בגישה המונטסורית

חוות דעת על המאמר

{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יצירת קשר

מוסדות לימוד מונטסוריים בישראל

בתי ספר מונטסוריים יסודיים א-ב

רשימת בתי ספר מונטסוריים

בתי ספר מונטסוריים כאן נביא לכם מקבץ בתי ספר בישראל אשר מלמדים בשיטת מונטסורי בית ספר יסודי א׳-ב׳ בתי ספר יסודיים – כיתות א׳-ב׳ בית ספר מונטסורי ג׳-ה׳ בתי ספר יסודיים מונטסוריים כיתות ג׳-ה׳ בתי ספר מונטסוריים בתי ספר יסודיים

גנים מונטסוריים

רשימת גנים מונטסוריים

גנים מונטסוריים הכנו רשימה עדכנית של הגנים מונטסוריים בישראל – אפשר לחפש לפי עיר מגורים, איזור בארץ ועוד! רשימת גנים מונטסוריים גן מונטסורי בישראל הוראות חיפוש גן מונטסורי – ישראל כדי למצוא את הגן המונטסורי המושלם בשביל ילדכם, אנא סמנו ״גנים

דילוג לתוכן